sobota, 11 kwietnia 2015

Forsycja z truskawkami i budyniem jaglanym.



Pyszny,delikatny deser lub propozycja lekkiej kolacji...

Kwiaty forsycji są skarbnicą witamin oraz rutyny, obniżają poziom glukozy we krwi, działają przeciwalergicznie, przeciwzapalnie, antywirusowo, grzybobójczo i uspokajająco...
Warto więc rozkoszować się jej właściwościami, kiedy sezon w pełni:-)

Aby uzyskać budyń jaglany zmiksowałam kilka łyżek ugotowanej kaszy z łyżką oleju kokosowego i 1/3 szklanki mleka sojowego waniliowego...wyszedł po prostu cudowny...

Ugotowałam makaron kukurydziany, pokroiłam truskawki w plasterki, polałam budyniem i obsypałam płatkami forsycji i macierzanką cytrynową...było wspaniałe :-)
-


2 komentarze:

  1. Oczarowałaś mnie totalnie tym daniem, moja forsycja właśnie rozkwita, więc miałam szczęście, że do Ciebie zajrzałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) i życzę pysznego rozkoszowania się w towarzystwie złotych płatków forsycji :-)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga