wtorek, 31 marca 2015

Truskawkowo - kokosowy pudding chia

                                         Pyszny, sycący,delikatny i umiarkowanie słodki...
                          Deser chia na mleku kokosowym i kremie z truskawek, bananów i wiórków                                                                                 kokosowych...


Składniki:

2 łyżki nasion chia
2 duże, dojrzałe banany
3 łyżki wiórków kokosowych
10 truskawek (u mnie ze względu na porę roku - mrożone)
łyżka syropu z agawy

Wiórki kokosowe i chia namoczyłam na noc w wodzie w dwóch osobnych miseczkach,aby zmiękły i napęczniały.Po ok. 0,5 szklanki do każdej miseczki.


Rano wiórki kokosowe zmiksowałam w blenderze ze szklanką wody i łyżką syropu z agawy.
Odcedziłam i płynną częścią zalałam chia,a resztki z sitka wrzuciłam do kielicha blendera wraz z truskawkami i bananami.
Zmiksowałam na gładki krem.

Przełożyłam do szklanek,na wierzchu nałożyłam nasiona chia i udekorowałam owocami morwy.
Nie było może ekstremalnie czerwone i truskawkowe,ale w smaku  przepyszne !!! :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz