czwartek, 14 maja 2015

Melon i masło orzechowe - aksamitny koktajl :-)



Robiłam dziś rano mleko kokosowe z wiórków i po odcedzeniu bardzo skoncentrowanej części płynnej ( w zasadzie śmietanki) pozostała mi gęsta masa na sitku z której postanowiłam zrobić koktajl :-)
Nie żałuję decyzji ! Wyszedł ekstremalnie delikatny, kremowy i lekki...
Fajna odmiana dla zielonych koktajli... (chociaż je uwielbiam i nic do nich nie mam:-) ).

Składniki:

3 bardzo dojrzałe banany
1/4 dużego melona
4 łyżki zmielonych wiórków kokosowych ( po zrobieniu mleka kokosowego przepis TU)
1 pomarańcza
1 cytryna
1 łyżka ulubionego masła orzechowego
0,5 litra lodowatej wody mineralnej


Owoce obrać, pokroić na mniejsze części, usunąć pestki. Razem z pozostałymi składnikami
umieścić w kielichu blendera i miksować do idealnie gładkiej konsystencji.


Smacznego !!!

4 komentarze:

  1. A gdzie można kupić takie masło orzechowe? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rossmanie, ale polecam zrobienie domowego. Jest proste i smaczne. Najczęściej robię z nerkowców, ale miłośnikom orzeszków ziemnych polecam fistaszkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam wiele razy i wciąż powracam, bo nie potrafię już funkcjonować bez tej galaretki. Idealnie przyprawiona, zajadam na chlebku. Wspaniale zastępuje mi mięsne galarety. Dziekuję��

    OdpowiedzUsuń